Zegt er een Siciliaan tegen Naem: “Ontwerp voor mij de best mogelijke Italiaans klinkende merknaam voor mijn bedrijf:
Origineel, onderscheidend, sterk en zowel in Nederland als in Italië uniek en geloofwaardig”.
Zegt Naem tegen de Siciliaan: “Wij bereiden hem zoals je grootmoeders favoriete pasta:
Authentiek Italiaans, vertrouwd, relevant en je gaat er nooit genoeg van krijgen.
Net als de smaken die je Nederland gaat laten proeven”.
Belcapo is geboren. The Italian Way.
“Het was ontzettend leuk om met Naem te werken! Chris is sprankelend, enthousiast en vol creativiteit. Tijdens het hele proces wist hij steeds iedereen op scherp te houden en mee te denken.
We zijn nog steeds heel erg blij met de naam Belcapo.”
…en wij zijn heel blij dat we een rol hebben mogen spelen in de droom van Guiseppe, Caroline, Patrizio en hun team.
Mocht je ooit terugverlangen naar die vakantie in Italië? Of ben je daar nog nooit geweest?
Kom dan proeven bij Belcapo®.
Dichterbij Italië kan je hier in Nederland niet komen.
Een zeer stevige briefing, creativiteit, lef en jarenlange ervaring hebben gezorgd voor ook de geboorte van deze nieuwe merknaam.
Belcapo voldoet volledig aan alle taalkundige, marketingtechische en juridische eisen en geeft ook nog dát beetje meer: zoals alle creaties van ons dat doen.