“
Naem levert voor Ballast Nedam Snel, Origineel, Creatief, Kleurrijk en Sympathiek haar inbreng bij prekwalificaties voor PPS-projecten. Altijd resulterend in een nieuwe, bruikbare en pakkende projectnaam en dito beeldmerk. Naem creates SOCKS!
Drs. Ing. J.W.H.M. van Ooste MFMProjectdirecteur Ballast Nedam
“
Naem heeft ons geholpen bij het bedenken van een merknaam en opleveren van een beeldmerk voor onze samenwerking. Geen sinecure en een niet te onderschatten creatief proces waarbij rekening is gehouden met een waslijst aan randvoorwaarden van de drie verschillende ziekenhuizen. Door mooie voorbeelden van eigennamen, fantasienamen afkortingen en acroniemen verliep het acceptatieproces goed en hebben we de merknaam A.R.T.Z. omarmd samen met het prachtige logo. Eigenlijk jammer dat je maar één naam nodig hebt!
Titia VeldmanRegiocoordinator samenwerkende Gelderse Ziekenhuizen
“
In onze zoektocht naar een naam voor het nieuwe portaal van Patientline zijn wij in contact gekomen met Naem. Hun enthousiaste en professionele werkwijze heeft ertoe geleid dat wij een fantastisch label op ons product konden plakken. De positieve reacties van onze klanten bevestigde dit. Zonder Naem waren wij er niet in geslaagd om een dergelijke propositie goed te ontwikkelen.
Marco PaansCEO Patientline BV
“
Ik ben zeer tevreden over het proces, de totstandkoming, de keuzes die wij kregen voor verschillende namen en de snelheid van werken. Achter iedere naam zat een goede argumentatie en zienswijze.We hebben erg veel positieve reacties gekregen op de naam en de ondertitel. Ben je op zoek naar een nieuwe naam of wil je een bedrijf of product starten/lanceren en kom je niet uit de naam? Ga zeker even praten met Naem!
Mathieu van de WaterTrotse eigenaar van Woordhelder
“
De merknaam iBulb is vanaf de lancering in 2012 goed ontvangen door de bollensector. De naam iBulb is kort, jong en aantrekkelijk en ook internationaal goed uit te spreken en herkenbaar. Samen met het sterke, opvallende beeldmerk zorgt het voor een hoge herinneringswaarde en frisse eigenheid. Het is de basis voor al onze communicatie en media-uitingen. We zijn er nog steeds erg blij mee.
Anne VerdoesPR & Communicatie iBulb
“
Naem heeft verder nagedacht dan alleen het bedenken van een nieuwe naam voor onze fusie organisatie. Naem heeft het management team in het creatieve proces geconfronteerd met de verschillende inzichten die er waren in strategie en executie. Hierdoor hebben wij één stapje terug gedaan om vervolgens vele stappen voorwaarts te kunnen maken. Naem, bedankt dat je buiten de scope van je opdracht ons hierop hebt gewezen en geholpen. Top!
Michael van de WateringCEO SYNDLE
“
Qlima. De naam is nieuw en heeft een subtiel ontwerp. De Q staat voor kwaliteit, het merk straalt vertrouwen uit en staat voor gebruiksgemak. In onze periodieke nieuwsbrief PVG Today hebben we onze relaties het nieuwe merk voorgesteld en we mogen wel stellen dat het fantastisch ontvangen is. De reacties hebben eigenlijk uitgewezen dat de nieuwe merkuiting vakwerk is op het gebied van communicatie: simpel en effectief!
Jeroen KramerSalesmanager PVG Benelux
“
Naem heeft ons bedrijf een enorme Boost gegeven door onze oude huisstijl te rebranden. We hebben nu een waanzinnig mooi nieuw logo, huisstijl en website. Naem verdiept zich echt helemaal in de filosofie van uw bedrijf en komt dan met waanzinnig mooie ontwerpen die tot de perfectie uitgewerkt worden. Naem = Verhelderend!
Kees KoopmanDGA MijnPakketDienst
“
Het was ontzettend leuk om met Naem te werken! Chris is sprankelend, enthousiast en vol creativiteit.
Tijdens het hele proces wist hij steeds iedereen op scherp te houden en mee te denken.
We zijn nog steeds heel erg blij met de naam Belcapo.
Caroline di ModicaMede-eigenaar Belcapo
“
Het gaat internationaal gezien zo goed, dat we toe waren aan één internationale naam voor al onze activiteiten. Tot nu toe had Qassa voor elk land een merknaam in de eigen taal, zoals MoneyMiljonair voor Nederland, MoneyMillionnaire voor Frankrijk en MoneyMilioner voor Polen. Naem ontwikkelde zoals beloofd een korte, krachtige merknaam zonder concrete betekenis, die in ieder land gebruikt kan worden. Via een knipoog naar het Nederlandse woord Kassa, blijven onze Nederlandse wortels slim zichtbaar.
Sander RietbergenCEO Qassa
“
Naem is er uitstekend in geslaagd om voor het eerst een serie van plantenrassen te groeperen in een betekenisvolle naam: Lingua. Een naam die voor onze klanten uit de gehele wereld herkenbaar en betekenisvol is. En een naam die bovenal ook een reflectie is van Floricultura en de kwaliteit van onze producten.
Marc EijsackersMarketing en communicatiemanager Floricultura