…zo is Naem de laatste 7 jaren met haar eigen website omgegaan. Met andere woorden: Hoog tijd voor een nieuwe website! Read More
Het grootste compliment dat je als organisatie kunt krijgen, is dat concurrentie je diensten gaat kopiëren. Dit betekent dat ze bang voor je zijn. Ze geven hiermee ook ruiterlijk toe dat ze zelf niet genoeg creativiteit bezitten en dat hun expertise behoorlijk tekort schiet. Dit knip- en plakgedrag kan erg irritant zijn. En onder je huid gaan zitten. Ook wij maken dit weleens mee….
Vaseline®, Google®, Kleenex®, Glassex®, TomTom®, Barbie®, Waxine®, Bic®, Botox®, Zodiac®, Polaroid®, Bikini®, Lego®, Tipp-Ex®, Bobcat®, Cellofaan®, Compact Disc®, Trampoline®, Ranja®, Cruesli®, Smarties®, Dictafoon®, Stanleymes®, Nylon®, iPod®, Dixi®, Post-It®, Discman®, Teflon®, Frisbee®, Heroine®, Tupperware®, Popnagel®, Inbussleutel®, iPad®, Jacuzzi®, PC®, Jeep®, Tempex®, Kerosine®, Pamper®, Kevlar®, Thermoskan®, Kliko®, Tarmac®, Vespa®, Kodak®, Labello®, Skai®, Linolium®, Zeppelin®, Maggi®, Maïzena®, Meccano®, Playmobil®, Winchester®, Nescafé®, Plexiglas®, Valium®,Prittstift®, Aspirine®, Semtex®, Solex®, Chocomel®, Spa®, Tefal®, Corn Flakes®, Velux®, Viagra® Read More
Naem geeft al enkele jaren met succes een workshop Naamcreatie en Merkstrategie. Deze intensieve training met geborgd eindresultaat heet Naemdag® en wordt gegeven door het ervaren Kernteam van Naem.
Naem heeft extensieve ervaring in alle aspecten (en valkuilen!) van naamgeving en merkpositionering. Hierin zijn wij uniek. Dit gezegd hebbende, moet ons wèl van het hart dat het naamcreatie traject vooral ook heel leuk, spannend en inspirerend moet zijn om te komen tot een succesvol eindresultaat wat door iedereen binnen de organisatie gedragen wordt.
Speciaal voor opdrachtgevers die het allerbeste uit zichzelf, het team (intern) en het nieuwe merk (extern) willen halen, hebben wijNaemdag® Bonaire gerealiseerd.
Het juiste kussen. Waar je voelt dat je nek ècht uitrust. Een heerlijk donzen dekbed dat je omarmt en je zachtjes meevoert naar je mooiste dromen. Waaronder je de meest geweldige avonturen meemaakt. En waar je s’ochtends, helemaal uitgerust, voor een uurtje of 16 met moeite afscheid van neemt. Read More