Naamcreatiebureau Naem: “Na de succesvolle introductie van HollandWoont®, dè hypotheekvorm voor mensen die een goede hypotheek wensen binnen de Nationale Hypotheek Garantie (NHG), heeft Conneqt ons wederom gevraagd de merknaam te bedenken voor een nieuw hypotheeklabel”.
Dit label is speciaal voor mensen die buiten die NHG norm vallen en dus feitelijk buiten de doelgroep van HollandWoont. Vooral senioren en oversluiters dus, maar ook consumenten die een deel van de hypotheek voor consumptieve doeleinden wil gebruiken. Deze opdracht hebben we natuurlijk met beide handen aangepakt en is wederom binnen een heel plezierige en professionele samenwerking gerealiseerd.
Dames en heren: Clarian® is geboren en vanaf deze week actief op de binnenlandse hypotheekmarkt!
Naem is er apetrots op dat wij ook voor dit label de perfecte uiting hebben mogen ontwikkelen.
Het ontwerpen hiervan kunnen we een heel lang verhaal aan wijden, maar in het kort:
Clarian staat voor klare taal. Maatwerk. Duidelijke voorwaarden. Transparant. Geen gewauwel. Helder. Klaar als een klontje dus.
Daarnaast ‘bekt’ Clarian gewoon ook heel lekker en ligt ze stijlvol en vriendelijk in de mond.
Het is een heel mooie heldere naam, perfect passende binnen de propositie van dit nieuwe label.
Wij wensen Clarian Wonen hetzelfde succes als wat haar zusje HollandWoont in korte tijd heeft weten te bereiken!
NB: HollandWoont is binnen een jaar al (!) de nummer 1 NHG-hypotheek van Nederland geworden.
Dat is echt een prestatie van formaat. Dit komt door het feit dat alles klopt aan deze hypotheek. Van de naam tot de propositie.
Een sterke en onderscheidende naam van Naem draagt dus bij aan de omzetdoelstellingen van haar opdrachtgevers.
Wij kijken nu al uit naar de prestaties van haar jongste zusje 😉