Naemdag® is voor elke organisatie die getraind wil worden in het creëren van merknamen®, productnamen, bedrijfsnamen, interne- en externe slogans en naamcreatie. En meer wil leren over praktisch en effectief brainstormen op hoog niveau en daadwerkelijk een vraagstuk rondom bijvoorbeeld naamgeving en/of slagzin moet oplossen.
Het communicatie en marketingniveau van de deelnemende groep is niet van belang. Naemdag® is vooral interessant voor grotere organisaties, complexe samenwerkingsverbanden met meerdere stakeholders, franchise- en formulebedrijven, onderwijsinstellingen, zorginstanties, gemeenten en overheden.
“…en het was de koffiejuffrouw die de essentie van ons bedrijf messcherp samenvatte”
Workshop Naamcreatie
Een nieuwe naam, slogan of concept dat uit de eigen gelederen voortkomt. In één dag. Dichter bij de essentie kun je niet komen. Begeleid door een aantal professionals van Naem. We noemen het daarom Naemdag®.
Deze inspirerende dag eindigt met een gegarandeerd en direct breed gedragen eindresultaat. Naemdag® kan zowel voor een groep professionele marketeers op corporate niveau als voor een groep medewerkers met verschillende achtergronden en vakgebieden ingezet worden.
Training Brainstormen
Divergentie & convergentie. Oftewel: Hoe kan ik op commando op goede ideeën komen, hoe selecteer ik en hoe werk ik ze uit? Deze training is onderdeel van Naemdag® en speelt zich af rondom een fictieve case. Maar kan desgewenst ook voor een concrete vraag voor de organisatie ingezet worden.
De mix tussen de theorie van brainstormen en het pragmatisch inzetten hiervan voor het oplossen van het vraagstuk van deze dag, is van blijvende waarde voor het hele team.
Teambuilding
Door het prikkelende en inspirerende karakter van de Naemdag®, is deze ideaal om in te zetten bij uitdagingen rondom interne verandertrajecten, fusies, teambuilding en het verbeteren van de sfeer en motivatie op de werkvloer.
Het mee kunnen beslissen over bijvoorbeeld een campagneslogan voor de organisatie, zorgt ervoor dat medewerkers meer betrokken raken bij de ziel van de organisatie zelf. De grootse winst van deze dag is misschien wel de bijvangst.